З початком нового сезону, розпочалися і масштабні процеси по впровадженню хмарної версії системи електронного документообігу (СЕД) DEKA OFFICE CLOUD в рамках пілотних проектів в різних областях України.
Всі організації, незалежно від їх величини і форм власності, стикаються з проблемою управління документами і процесами. Рішення, створені на базі платформи, забезпечують веб-інструменти для зручного управління інформацією та допомагають керувати операційними процесами організації. У 2020 році, відповідаючи на виклики, пов’язані з проведенням в Україні адміністративної реформи та в умовах всесвітньої пандемії коронавірусу, фахівцями компанії було розроблено унікальне рішення для управління процесами документообігу в єдиному хмарному цифровому просторі: Deka Office Cloud.
Ми відкриті до плідної співпраці по впровадженню СЕД та цифровізації процесів документообігу, тому Ви завжди можете звернутися до нашого Контакт-центру в Україні: